claudiasss

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Claudia Bergström - 7 december 2013 17:38

Hej, idag så har jag spelat teater. Det gick bra! Det snöade i Stockholm (där jag bor) ganska mycket. Nu är det snö överallt nästan. Förutom vägarna. Vi har julpyntat hemma. Vi övar t.o.m i musiken och kören på julsånger. På MSP är det som vanligt. Alexh33 har fortfarande mest med fame på hela MSP (Sverige) och jag är fortfarande VIP. Ja, jag är ju vip hela december   Hejdå önskar eran Claudiasss!

Av Claudia Bergström - 7 december 2013 01:30

Hej, förlåt att jag inte bloggar så mycket som jag ska. Jag hinner inte, har massa prov och läxor. Ingen vill ju läsa en blogg som ingen bloggar på:( Förlåt, jag är hemskt ledsen;( Iallafall så har jag inget att blogga om. Ska göra en video där jag visar hur man gör en msp-header. Ni får skriva i kommentarerna eller meddela mig om jag ska prata, skriva eller bara göra det. Ni som bestämmer! Hejdå!!!

Presentation


Halloj! Välkommen till min blogg som handlar om mitt mspliv:)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du varit vip på msp?
 En vecka
 En månad
 Tre månader
 Ett år
 Har aldrig varit vip

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Animated Superman Logo
Superman Logo 2
Superman Logo 2

mus

Superman Logo 2
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/toons/too-8/too703.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
Superman Logo 2
Boo

muspekare

Boo
Pumpkin

Ovido - Quiz & Flashcards