claudiasss

Direktlänk till inlägg 8 mars 2013

Pappa är inte hemma:(

Av Claudia Bergström - 8 mars 2013 21:58

Hej alla läsare. Idag så har jag inte gjort så mycket. Bara varit i skolan och gått hem. Inge mer. Idag är jag med mamma,mammas kompis och min vän Elisar. Snarare min granne. Jag bloggar så lite nu för tiden och det roliga är att det snart är talangjakt i skolan. Jag sjunga Jag vill inte förklara och bara så ni vet så heter låten det. Längtar till sommaren för att i Stockholm är det is överallt och jag har ramlat minst 10000 gånger. Hejdå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Claudia Bergström - 22 februari 2014 14:59


Hej, idag tänkte jag blogga. Som ni säkert vet så har jag inte bloggat så mycket på sistonde:(   Jag vill bara säga förlåt till de som läser och tycker om min blogg. Det var ju längesen jag  hade "veckans movietsar" eller hur.   Jag har bestä...

Av Claudia Bergström - 7 februari 2014 16:11

Hej, förlåt för dålig uppdatering.   Jag har varit inne på msp (lite.)   Ni kanske har sett att jag har bytt header. Om ca 2 veckor ska    jag ha antagnigsprov på kulturama. Jga ska göra ett dansprov    och ett sång/musik prov. Hejdå!...

Av Claudia Bergström - 29 januari 2014 22:15

Hej, förlåt att jag inte varit inne så mycket både på msp och bloggen  Ni har väl hört ordet "mobbning" inte sant?    Min kompis gjorde en artbook. Hon skrev att hon kände pumpalisa och att hon hade slutat ör att hon blivit mobbad.   Jag vet ...

Av Claudia Bergström - 11 januari 2014 15:44

Hej alla underbara moviestars. Förlåt att jag inte varit inloggad på sista taget. Jag har nämnligen rest bort till USA. NÅgra av mina vänner kanske har sett mig vara inne på mobilen men det var  så dåligt WIFI där så ja,     En annan sak som ja...

Av Claudia Bergström - 22 december 2013 15:50

Tja, många av mina kompisar säger att jag ska gör en msp giveaway i den här bloggen.   Jag ska försöka leta några grejer i min garderob som jag kan göra en giveaway på. Kläder och accecorarer som jag inte använder precis.    Dagen har varit b...

Presentation


Halloj! Välkommen till min blogg som handlar om mitt mspliv:)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du varit vip på msp?
 En vecka
 En månad
 Tre månader
 Ett år
 Har aldrig varit vip

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Animated Superman Logo
Superman Logo 2
Superman Logo 2

mus

Superman Logo 2
/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/toons/too-8/too703.cur), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */
Superman Logo 2
Boo

muspekare

Boo
Pumpkin

Ovido - Quiz & Flashcards